Plan Targów 2.0 - 28.11.2013 r.




Stanowiska
Nauczyciel/Opiekun grupy
Działanie – prezentacja – aktywności grup
1.
Iwona Drozdowska-Orłowska
Pkt. 1. Kodeksu 2.0: Korzystamy z TIK podczas zajęć lekcyjnych i odrabiania prac domowych. Poszerzamy w ten sposób swoją wiedzę i umiejętności.
Prezentacja:
Prezentacja programowania w języku Scratch.
2.
Justyna Wiśniewska
Pkt. 1. Kodeksu 2.0: Korzystamy z TIK podczas zajęć lekcyjnych i odrabiania prac domowych. Poszerzamy w ten sposób swoją wiedzę i umiejętności.
Prezentacja:
Multimedialny atlas świata – wyszukiwanie miejsc na mapie.
3.
Mariola Sobczyk
Pkt. 1. Kodeksu 2.0: Korzystamy z TIK podczas zajęć lekcyjnych i odrabiania prac domowych. Poszerzamy w ten sposób swoją wiedzę i umiejętności.
Prezentacja:
Podawanie źródeł.
4
Klaudia Gołoś-Robak
Plakaty i wiersze dotyczące wszystkich zasad kodeksu.
5.
Joanna Dębska
Pkt. 1. Kodeksu 2.0: Korzystamy z TIK podczas zajęć lekcyjnych i odrabiania prac domowych. Poszerzamy w ten sposób swoją wiedzę i umiejętności.
Prezentacja:
Praca z programem edukacyjnym EduRom  – jak uczyć się z tym programem, jak powtarzać i jak go wykorzystać na lekcjach.
6.
Barbara Kosmala
Pkt. 2 Kodeksu 2.0: Wiadomości uzyskane ze stron internetowych sprawdzamy z wiarygodnymi źródłami.
Prezentacja:
Wyszukiwanie informacji dotyczących życia i twórczości pisarzy i sprawdzenie ich w encyklopedii.
7.
8.
Anita Huzarek-Gwardjak Marta Matelska
Pkt. 1. Kodeksu 2.0: Korzystamy z TIK podczas zajęć lekcyjnych i odrabiania prac domowych. Poszerzamy w ten sposób swoją wiedzę i umiejętności.
Prezentacja:
Praca z translatorem i słownikiem – zadania dla grup uczniów, zwrócenie uwagi na właściwe i niewłaściwe używanie translatorów i słowników elektronicznych.
9.
Sylwia Satowska
Pkt. 1. Kodeksu 2.0: Korzystamy z TIK podczas zajęć lekcyjnych i odrabiania prac domowych. Poszerzamy w ten sposób swoją wiedzę i umiejętności.
Prezentacja: Parki Narodowe.
10.
Wojciech Pojęta
Pkt. 6. Kodeksu 2.0: Stosujemy zasady bezpiecznego korzystania z Internetu (posługujemy się nickiem, nie podajemy danych osobowych, nie udostępniamy swoich zdjęć, filmów, nie ufamy osobom poznanym przez Internet, nie umawiamy się z takimi osobami).
Prezentacja:
Bezpieczeństwo w sieci.
11.
Lucyna Zgrzendek
Pkt. 3. Kodeksu 2.0: Nie przywłaszczamy sobie materiałów z Internetu, a jeżeli są one wykorzystywane, to zawsze należy podać źródło (adres strony lub autora). Szanujemy prawa autorskie.
Prezentacja:
pkt. 3 Kodeksu 2.0.
12.
Jolanta Żukowska
Pkt. 1. Kodeksu 2.0: Korzystamy z TIK podczas zajęć lekcyjnych i odrabiania prac domowych. Poszerzamy w ten sposób swoją wiedzę i umiejętności.
Prezentacja:
Wystawa i coś …..
13.
Zofia Dzięcioł
Pkt. 5. Kodeksu 2.0: Z komputerów w bibliotece korzystamy tylko w celach naukowych.
Prezentacja:
„Z TIK-iem po ortografię”.
14.
Urszula Siodłowska
Pkt. 1. Kodeksu 2.0: Korzystamy z TIK podczas zajęć lekcyjnych i odrabiania prac domowych. Poszerzamy w ten sposób swoją wiedzę i umiejętności.
Pkt. 2 Kodeksu 2.0: Wiadomości uzyskane ze stron internetowych sprawdzamy z wiarygodnymi źródłami.
Pkt. 3. Kodeksu 2.0: Nie przywłaszczamy sobie materiałów z Internetu, a jeżeli są one wykorzystywane, to zawsze należy podać źródło (adres strony lub autora). Szanujemy prawa autorskie.
Prezentacja:
„Przepis na dobre danie”.
15.
Magdalena Stafińska
Pkt. 7. Kodeksu 2.0: Będziemy partnerami dorosłych w korzystaniu z TIK.
Prezentacja:
TIK dla małych i dużych, czyli dla każdego coś miłego.
16.
Renata Grulich
Kodeks 2.0 w rymowankach. Recytacja.
17.
Justyna Iwanicka
Rysunki do Kodeksu 2.0 – Necio.
18.

Magdalena Hryniewicz - Żebura
Pkt. 1. Kodeksu 2.0: Korzystamy z TIK podczas zajęć lekcyjnych i odrabiania prac domowych. Poszerzamy w ten sposób swoją wiedzę i umiejętności.
Prezentacja: Obsługa programu „funny foto”.
19.
20
Maja Wolska
Izabela Litwin
Kodeks 2.0 w ilustracjach.
21.
Joanna Poniatowska
Pkt. 1. Kodeksu 2.0: Korzystamy z TIK podczas zajęć lekcyjnych i odrabiania prac domowych. Poszerzamy w ten sposób swoją wiedzę i umiejętności.
„Kodujemy w 30” - Scratch na zajęciach koła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz