Stanowiska
|
Nauczyciel/Opiekun
grupy
|
Działanie – prezentacja – aktywności
grup
|
1.
|
Iwona
Drozdowska-Orłowska
|
Pkt. 1. Kodeksu 2.0: Korzystamy z TIK podczas zajęć
lekcyjnych i odrabiania prac domowych. Poszerzamy w ten sposób swoją
wiedzę i umiejętności.
Prezentacja:
Prezentacja programowania w języku Scratch. |
2.
|
Justyna
Wiśniewska
|
Pkt. 1. Kodeksu 2.0: Korzystamy z TIK podczas zajęć
lekcyjnych i odrabiania prac domowych. Poszerzamy w ten sposób swoją
wiedzę i umiejętności.
Prezentacja:
Multimedialny atlas świata – wyszukiwanie miejsc na mapie. |
3.
|
Mariola
Sobczyk
|
Pkt. 1. Kodeksu 2.0: Korzystamy z TIK podczas zajęć
lekcyjnych i odrabiania prac domowych. Poszerzamy w ten sposób swoją
wiedzę i umiejętności.
Prezentacja:
Podawanie źródeł. |
4
|
Klaudia
Gołoś-Robak
|
Plakaty i wiersze dotyczące
wszystkich zasad kodeksu.
|
5.
|
Joanna
Dębska
|
Pkt. 1. Kodeksu 2.0: Korzystamy z TIK podczas zajęć
lekcyjnych i odrabiania prac domowych. Poszerzamy w ten sposób swoją
wiedzę i umiejętności.
Prezentacja:
Praca z programem edukacyjnym EduRom – jak uczyć się z tym programem, jak powtarzać i jak go wykorzystać na lekcjach. |
6.
|
Barbara
Kosmala
|
Pkt. 2 Kodeksu 2.0: Wiadomości
uzyskane ze stron internetowych sprawdzamy z wiarygodnymi źródłami.
Prezentacja:
Wyszukiwanie informacji dotyczących życia i twórczości pisarzy i sprawdzenie ich w encyklopedii. |
7.
8. |
Anita
Huzarek-Gwardjak Marta Matelska
|
Pkt. 1. Kodeksu 2.0: Korzystamy z TIK podczas zajęć
lekcyjnych i odrabiania prac domowych. Poszerzamy w ten sposób swoją
wiedzę i umiejętności.
Prezentacja:
Praca z translatorem i słownikiem – zadania dla grup uczniów, zwrócenie uwagi na właściwe i niewłaściwe używanie translatorów i słowników elektronicznych. |
9.
|
Sylwia
Satowska
|
Pkt. 1. Kodeksu 2.0: Korzystamy z TIK podczas zajęć
lekcyjnych i odrabiania prac domowych. Poszerzamy w ten sposób swoją
wiedzę i umiejętności.
Prezentacja: Parki Narodowe.
|
10.
|
Wojciech
Pojęta
|
Pkt. 6. Kodeksu 2.0:
Stosujemy zasady bezpiecznego korzystania z Internetu (posługujemy się
nickiem, nie podajemy danych osobowych, nie udostępniamy swoich zdjęć,
filmów, nie ufamy osobom poznanym przez Internet, nie umawiamy się
z takimi osobami).
Prezentacja:
Bezpieczeństwo w sieci. |
11.
|
Lucyna
Zgrzendek
|
Pkt. 3. Kodeksu 2.0:
Nie przywłaszczamy sobie materiałów z Internetu, a jeżeli są one
wykorzystywane, to zawsze należy podać źródło (adres strony lub autora).
Szanujemy prawa autorskie.
Prezentacja:
pkt. 3 Kodeksu 2.0. |
12.
|
Jolanta
Żukowska
|
Pkt. 1. Kodeksu 2.0: Korzystamy z TIK podczas zajęć
lekcyjnych i odrabiania prac domowych. Poszerzamy w ten sposób swoją
wiedzę i umiejętności.
Prezentacja:
Wystawa i coś ….. |
13.
|
Zofia
Dzięcioł
|
Pkt. 5. Kodeksu 2.0: Z komputerów w bibliotece
korzystamy tylko w celach naukowych.
Prezentacja:
„Z TIK-iem po ortografię”. |
14.
|
Urszula
Siodłowska
|
Pkt. 1. Kodeksu 2.0: Korzystamy z TIK podczas zajęć
lekcyjnych i odrabiania prac domowych. Poszerzamy w ten sposób swoją
wiedzę i umiejętności.
Pkt. 2 Kodeksu 2.0: Wiadomości
uzyskane ze stron internetowych sprawdzamy z wiarygodnymi źródłami.
Pkt. 3. Kodeksu 2.0:
Nie przywłaszczamy sobie materiałów z Internetu, a jeżeli są one
wykorzystywane, to zawsze należy podać źródło (adres strony lub autora).
Szanujemy prawa autorskie.
Prezentacja:
„Przepis na dobre danie”. |
15.
|
Magdalena
Stafińska
|
Pkt. 7. Kodeksu 2.0:
Będziemy partnerami dorosłych w korzystaniu z TIK.
Prezentacja:
TIK dla małych i dużych, czyli dla każdego coś miłego. |
16.
|
Renata
Grulich
|
Kodeks 2.0 w rymowankach.
Recytacja.
|
17.
|
Justyna
Iwanicka
|
Rysunki do Kodeksu 2.0 – Necio.
|
18.
|
Magdalena
Hryniewicz - Żebura
|
Pkt. 1. Kodeksu 2.0: Korzystamy z TIK podczas zajęć
lekcyjnych i odrabiania prac domowych. Poszerzamy w ten sposób swoją
wiedzę i umiejętności.
Prezentacja: Obsługa programu
„funny foto”.
|
19.
20 |
Maja
Wolska
Izabela Litwin |
Kodeks 2.0 w ilustracjach.
|
21.
|
Joanna
Poniatowska
|
Pkt. 1. Kodeksu 2.0: Korzystamy z TIK podczas zajęć
lekcyjnych i odrabiania prac domowych. Poszerzamy w ten sposób swoją
wiedzę i umiejętności.
„Kodujemy w 30” - Scratch na zajęciach
koła.
|
Plan Targów 2.0 - 28.11.2013 r.
Subskrybuj:
Posty (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz